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
Logo festivalu
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
Ahoj, koukněte na navrhované logo Batch. Můžeme to s ním rozjet dál?
Jen návrh, nechci to nijak komplikovat a raději to píši hned, ať nezdržuju, jen mě to včera napadlo – trochu špatně se to popisuje v tištěné podobě, ale zkusím: Myslím, že každé logo by mělo mít příběh, kontext a něco, co bude mít vztah k samotnému eventu. Něco, čím i dopředu upozorníme cílovou skupinu (ok, obecně širokou veřejnost), že se blíží, co mohou sledovat, co by mohlo vyvolat a zvyšít postupně jejich zájem.
No a včera Jiřina zmiňoval to diskutované T. Myslím, že většina z nás chodila kdysi třeba do lidušky, pamatujete ten klasický metronom – měl podobu trojúhelníku, pyramidy? Napadlo mě, že vlastně ta rafička, když se velmi jednoduše zapracuje v rámci písmena T, může odkazovat postupně místo BPM na dobu (čas), než akce začne/kdy začne, celé “kyvadlo” by se dalo udělat v červené (přípravná fáze) či zelené barvě (po zahájení), doleva, doprava a dá se s tím pracovat, jak jsme se bavili. Klidně to v nejhorším případě nakreslím v Illustratoru (myslím, že i ten použitý font někde mám), ale mohlo by to dávat smysl a má to ten příběh, odkazuje kromě ekvalizéru na samotný event, jeho dobu, dá se s tím pracovat (minimálně na webu). Ale musí to být jednoduché. A není to jen statické logo v různých barvách, ale přitom zůstane zachováno.
Plus jen poznámka pod čarou… Přiznám se, že jsem tomu argumentu PR agentury, že je to špatně, když to navazuje na BACH, úplně neporozuměl, pokud chceme a chtěli jsme i promovat název asociace a shodli jsme se na tom. V tom případě je to zadání klienta a už jsem asi potkal víc PR agentur/grafiků, kteří tvrdili něco, co moc smysl nedávalo, ale to je fuk, vím o tom houby. Stejně tak myslím, že polovina novinářů prostě překopíruje, co jim pošlem v TZ, polovina to zmrší, ale co chceme, je podle mě vizuál, který bude vidět po Brně a bude mít příběh a charakter. Proto bych se moc nezabýval tím, že někdo napíše velké T, ale důsledně tlačil naši verzi. O to větší potenciál bude mít to, že název festivalu budou uvádět dle našich představ.
Je to jen nápad, klidně se může hodit do koše, úplně v pohodě.